TeisL Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Hei, Jeg trenger denne pakken: libcpc++-libc6.1-2.so.3, men finner ikke nor sted å laste den ned. Fant et sted på ubuntuforumet (http://packages.ubuntu.com/cgi-bin/search_packages.pl?keywords=libg%2B%2B&searchon=names&subword=1&version=gutsy&release=all), men når jeg prøver å installere pakken, så får jeg beskjed om at strukturen i pakken er feil eller noe i den duren... Noen som vet hvor jeg kan finne denne pakken som jeg trenger og hvordan jeg kan få installert den?? Har unbuntu 64-bit system. Håper på raskt hjelp
cmyrland Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Hei, Jeg trenger denne pakken: libcpc++-libc6.1-2.so.3, men finner ikke nor sted å laste den ned. Fant et sted på ubuntuforumet (http://packages.ubuntu.com/cgi-bin/search_packages.pl?keywords=libg%2B%2B&searchon=names&subword=1&version=gutsy&release=all), men når jeg prøver å installere pakken, så får jeg beskjed om at strukturen i pakken er feil eller noe i den duren... Noen som vet hvor jeg kan finne denne pakken som jeg trenger og hvordan jeg kan få installert den?? Har unbuntu 64-bit system. Håper på raskt hjelp Hvilket program er det du trenger denne filen til? Til hvilken versjon av Ubuntu? 9.10? Har du sjekket i pakkebrønnen om det du trenger finnes der?
TeisL Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Skrevet 9. mars 2010 Trenger det til et VPN script for SecureClient. Har prøvd pakkebrønnen og det finnes ikke der. Jeg har nyeste versjon av ubuntu.
cmyrland Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Hvor fant du det programmet? Hvis det er Check Point Software sitt program du snakker om har de servicekontorer i Norge. Er det en spesiell grunn til at du trenger denne klienten i stedet for en åpen VPN-klient? Ubuntu har tonnevis av slike i pakkebrønnen, i tillegg til den som allerede er installert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå