Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hvordan får jeg tilbaked en gamle gode verkøylinja nederst?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har WINDOWS VISTA BASIC og har hatt en vanlig verktøy linje nederst, visst det er det det heter, men nå er den liksom helt grå, også har jeg mistet START menyen, dette har hendt en gang tidligere, og da fikk jeg det vekk helt tilfeldig, men det gjør jeg ikke nå å har hatt det slik en uke snart, blir sprø, kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har WINDOWS VISTA BASIC og har hatt en vanlig verktøy linje nederst, visst det er det det heter, men nå er den liksom helt grå, også har jeg mistet START menyen, dette har hendt en gang tidligere, og da fikk jeg det vekk helt tilfeldig, men det gjør jeg ikke nå å har hatt det slik en uke snart, blir sprø, kan noen hjelpe meg?

 

Du har vell ikke sotte den på "sjul oppgavelinje automatisk"?

 

Sliter litt med å se for meg hva du har gjort, men om du bare har dradd den opp på siden eller på toppen av skjermen, så er det ikke verre enn at du høyreklikker på den, egenskaper og så kan du velge hvor du vil ha den:)

Lenke til kommentar

Man bør starte maskinen på nytt av og til.

 

Kan også være explorer.exe som har sluttet og virke, da holder du inne "ctrl" "alt" og "delete" samtidigt slik at oppgavebehandling kommer opp, trykk så på "start ny oppgave" og der skriver du "explorer.exe".

Lenke til kommentar

Man bør starte maskinen på nytt av og til.

 

Kan også være explorer.exe som har sluttet og virke, da holder du inne "ctrl" "alt" og "delete" samtidigt slik at oppgavebehandling kommer opp, trykk så på "start ny oppgave" og der skriver du "explorer.exe".

 

Viss du kan forklare dumme meg hvordan vi tar et screenpicture så kan jeg vise deg.

Lenke til kommentar

Hva er vitsen med screenprint, du har jo forklart utmerket hva som er problemet: at oppgavelinjen er borte og at du heller ikke kommer inn i startmeyen.

 

Du har forresten ikke svart på om det nytter å restarte, eller starte bare explorer pånytt som Moofs foreslår. Forøvrig heter oppgavelinjen taskbar på utenlandsk om du vil søke rundtomkring.

 

Et par spørsmål i farten:Kommer startmenyen opp om du klikker ctrl+esc? Eller om du trykker på windows-tasten? Skjer det noe om du går inn i lydoppsett og velger 'vis ikon på oppgavelinjen'?

Endret av ols
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...