Gå til innhold

Er hd58xx/57xx problemene fikset?


Aizen

Anbefalte innlegg

Prøvd å underklokker minnet som ble foreslått over her? Kan gi tilbakemelding på om dette hjalp meg etter jobb. Mitt XFX-kort kjører nemlig på 865/1300 som default, så klokka ned minne til 1280. Selvfølgelig ikke holdtbart om jeg må klokke kortet lenger ned enn default fra andre 5870kort, men satser på dette kun er et midlertidig driver-problem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvd å underklokker minnet som ble foreslått over her? Kan gi tilbakemelding på om dette hjalp meg etter jobb. Mitt XFX-kort kjører nemlig på 865/1300 som default, så klokka ned minne til 1280. Selvfølgelig ikke holdtbart om jeg må klokke kortet lenger ned enn default fra andre 5870kort, men satser på dette kun er et midlertidig driver-problem.

 

Vil bare si at det ser ut til at en marginal underklokking av minnet på skjermkortet ser ut til å gjøre susen. Test ut det Aizen

Lenke til kommentar

Prøvd å underklokker minnet som ble foreslått over her? Kan gi tilbakemelding på om dette hjalp meg etter jobb. Mitt XFX-kort kjører nemlig på 865/1300 som default, så klokka ned minne til 1280. Selvfølgelig ikke holdtbart om jeg må klokke kortet lenger ned enn default fra andre 5870kort, men satser på dette kun er et midlertidig driver-problem.

 

Vil bare si at det ser ut til at en marginal underklokking av minnet på skjermkortet ser ut til å gjøre susen. Test ut det Aizen

 

 

Hvordan gjør jeg det? via catalyst?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har underclocka det med 50 som dere sa, men har samme problem:(

noen andre tips?

PLIIIIS help:( underclocke mer eller?

 

 

BTW! jeg skulle ikke sette ned "CORE clock" sant? jeg satte bare ned memory clocken

 

Kanskje litt vel direkte, men nå må du få ut fingern og sende kortet tilbake til produsent. Ditt kort funker rett og slett ikke om du har slitt i 2 måneder med å få ordnet noe så enkelt.

Sånn er det bare, av og til er man uheldig med et kort. Send det tilbake og få et nytt ett.

Lenke til kommentar

Har underclocka det med 50 som dere sa, men har samme problem:(

noen andre tips?

PLIIIIS help:( underclocke mer eller?

 

 

BTW! jeg skulle ikke sette ned "CORE clock" sant? jeg satte bare ned memory clocken

 

Kanskje litt vel direkte, men nå må du få ut fingern og sende kortet tilbake til produsent. Ditt kort funker rett og slett ikke om du har slitt i 2 måneder med å få ordnet noe så enkelt.

Sånn er det bare, av og til er man uheldig med et kort. Send det tilbake og få et nytt ett.

 

 

 

komplett vil ikke bytte det. De sier at det eneste de kan gjøre er å "teste" det. å som sagt er det ikke nor galt i hardwaren men driveren.

komplett vil jeg skal betale 200kr for å sende det inn til test og betale testen vis de ikke finner noen feil med det.

Endret av Aizen
Lenke til kommentar

Når de tester det prøver det vel på spill?

Da skjønner de jo at det ikke virker.

Men jeg vet ikke hvordan komplett tester kort :hmm:

 

 

Men problemene kan komme når som helst og ikke bare i spill. er liksom det som er problemet.

Å somregel med 3+ dagers mellomrom

Lenke til kommentar

meste parten av problemene er bruker error

prøv dette

 

1. Avinstallert Catalyst

2. start på nytt

3. kjør Driver Sweeper ( http://www.guru3d.com/category/driversweeper/ )

4. start på nytt

5. Installer siste Catalyst fra http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx

6. Skru av Vertical Sync i spill og Catalyst Control Center, Dette fikser ustabil fps i Counter-Strike, Counter-strike Source osv

 

hva oppgraderte dere fra?, HD 5770 er like rask som HD 4870 eller GTX 260

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...