Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hvordan virus? Noen som vet?


Anbefalte innlegg

Heisann :) Jeg tror jeg sliter litt med et virus, ikke heelt uvanlig kanskje. Men her sliter jeg litt med å få fjernet viruset, jeg får ikke åpnet start på kontrollinjen og hver gang jeg prøver å kjøre i gang anti-virus programmet, eller de fleste andre programmer og mapper på datamaskinen. Heldigvis funker internet da :D

Men jeg har slettet to exe filer som var virus. Den ene var msx.exe og den andre var vnh.exe :whistle: Ble ingen umiddelbare problemer da, men kan vel si jeg slet litt etter neste oppstart.

Fint hvis noen kan hjelpe meg med det her :D

Tusen takk. Mvh anothernoob

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trend Microsystem har en housecall funskjon du kan bruke, hvis ikke det funker har de et lite program kalt SysClean som kan kjøres fra Sikker modus. Du ma lage en mappe på evt c: og legge programmet og pattern filer der. Patternfilene finner du her.

Du trenger både virus og spyware pattern filene.

Les readme fila for detaljert instruksjon om hvordan dette kjøres.

Lenke til kommentar

Det ville kanskje hjulpet, men datamaskinen min har i lengre tid nektet å starte i sikkermodus :-/ Kanskje jeg rett og slett bare skal formatere datamaskinen, har vært mye tull i det siste. Men jeg har for tiden bare et radeon 9250 kort, og det er jo et skjermkort fra steinalderen. Tror kanskje ikke det funker med windows 7 og et skjermkort med 128 MB :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...