Gå til innhold

Kjøp av bærbar gaming pc


Anbefalte innlegg

Hei

i fjor klarte jeg å ødelegge min eldre hp pavilion med å muste den i bakken, forklarte hva som hadde skjedd til forsikringa å fikk 7000 kr til ny pc.

pcen jeg ødelagte kjøpte jeg november 2008 og kostet 8600 kr og var en hp pavilion

pcen hadde:

2.2 ghz intel dual core

3 gb ram

329gb

husker ikke resten ....

 

så spørsmålet mitt er Hva gaming laptop bør jeg kjøpe med de 7000 kr jeg har fått ?

Hva er det mest optimale jeg får for denne prisen ?

 

kan godt gå litt øver budsjetet.

Takker på fårhand :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den maskinen som "kniksen" anbefaler er noe av det beste du får til den prisen. Jeg selv og mange andre har også bestilt den. Man får mye igjen for pengene. Bare les på tråden selv:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1208756

 

Du vil også se tester av maskinen som den gjør det ganske bra på. Vil gå så langt å si at det er det soleklart beste kjøpet du kan gjøre for den prisen. Har selv ventet på de specsa i den maskinen i over en og en halv måned.

Lenke til kommentar

Vet noen av derre om jeg kunne skaft meg en bærbar gaming pc med 2.40 ghz og et bra grafikk kort ?

 

trenger litt optadering på skjermkort, sist jeg skikket på skjerm kort får et år siden så var 8600gt nividia et sån noe lune bra kort, fatter meg ikke på ATI kortene :S

noen som kan hjelpe?

Endret av Deluxus
Lenke til kommentar

ja, den klarer det.

 

kult :) men jeg fatter ikke helt prossesoren å skjerm korte :S

prossesoren står det 2.22-2.50 ? kan jeg stille inn hvor bra den skal gå ? (og hva er meningen vis det er det ?)

Skjermkorte i denne pcen, er det bedre en nividia geforce 8600gtm ?(husker ikke om det er riktig navn)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...