Atald Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 (endret) Hei, Jeg er på jakt etter en skjerm i størrelsesordenen 24". Så mange HDMI-tilganger og en DVI-tilgang er ønskelig, det samme er LED-baklysning. Hvor mye må jeg regne med å betale for en grei skjerm som oppfyller mine ønsker? Foretrekker også 1900x1200 px oppløsning fremfor full-HD hvor jeg mister 120 piklser i høyden. Takk for alle tips og hjelp. Endret 3. mars 2010 av Atald
Atald Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Skrevet 4. mars 2010 (endret) Jeg har foreløpig ikke funnet noen i nettbutikker med de ønskede spesifikasjonene med erfaringer i tillegg, men jeg har satt taket til 3000,- foreløpig. Dette er nok litt bøyelig, men gir en indikasjon av hvor mye jeg kan strekke meg til å bruke. En skjerm til 10 000,- for eksempel er helt uinteressant for min del. Endret 4. mars 2010 av Atald
Joker_meg Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 https://prisguiden.no/produkt/104826 denne har jeg og jeg syntes den er perfekt
Atald Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Skrevet 4. mars 2010 Den har verken LED-baklysning eller mer enn 1 HDMI-inngang, så den faller litt utenfor det jeg er på jakt etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå