Gå til innhold

HDR CX105 til 2990.- Siba


Anbefalte innlegg

Ser at Siba har Sony HDR CX 105 på tilbud til 2995.- Har vært på utkikk etter et HD kamera til amatørbruk. Søk forumet opp og ned, men finner ikke så mye info/brukererfaringer om dette. Har etter å lest mye her fått med meg at HF200 er et godt valg, men det ligger litt over budsjett. Spørsmålet er da om man bør sprenge budsjettet med 1000 kroner, eller "spare" en tusenlapp og kjøpe dette.

 

Takker for alle innspill!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt et slikt Sony kamera i snart ett år og er kjempefornøyd med det. Har filmet mest ungene på ridekurs og ridestevner, selv inne i ridehallene med dårlig lys blir det meget bra resultat. Det som filmes ute i skikkelig lys er også meget bra. Det eneste jeg er litt misfornøyd med på dette kameraet er at ved filming ute i litt vind blir det lett fæl lyd på opptaket. Det er dessverre ikke mulig med ekstern mic som man kunne tatt en ullsokk på. Men med litt kreativitet er det vel mulig å lage til noe lignende foran micene på kameraet.

Lenke til kommentar

Mener du dette:

 

http://www.siba.no/Products/Product.aspx?id=2494636

 

Det koster jo mye mer? 4.500

 

Jeg er på jakt etter et lignende kamera som tenåringen ønsker seg til å bruke i russetiden. Men utviklingen her er enorm så jeg vet ikke hva jeg skal velge.

 

jo, det er dette, men den røde utgaven.. Kom i tilbudsavis for et par dager siden, hadde 100 stk av dem. Tror ikke det ser slutt enda. Tror det gjaldt bare i oslo-området.

 

Kjøpte meg hvertfall et, og det virker veldig fint!!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...