blindheim1 Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Dette innlegget er ikke helt anime relatert, men jeg håper likevel det ikke blir slettet. Jeg så filmen "Fast and Furious: Tokyo Drift" for litt siden, og ble veldig fascinert. Ikke av selve filmen, som er nok så crap, men av den japanske kulturen i filmen. Kan noen anbefale lignende filmer; engelskspråklige filmer med japansk ungdom, evt. med setting i Tokyo etc. Ute etter populærfilmer ala. lett action / komedie / drama. Ikke grøssere eller horrorfilmer. Takker for svar (:
magnusbe Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Kan noen anbefale lignende filmer; engelskspråklige filmer med japansk ungdom, evt. med setting i Tokyo etc. Ute etter populærfilmer ala. lett action / komedie / drama. Ikke grøssere eller horrorfilmer. Initial D er ein annan driftingfilm, er kinesisk men sett til Japan. Lost in Translation Babel
Sekai-ichi Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 "engelskspråklige filmer med japansk ungdom" .. Aha - Nei, det er ikke så lett må jeg innrømme. Se heller Initial D animeen. Det er nok mye mer underholdene enn å se på Jingrish lavbudsjett ungdoms film=P Ganske sikker på at Inital D 2nd Stage finnes dubbet til Engelsk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå