SniKaZ Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 (endret) Jeg driver å lager en blogg fra grunnen av. Jeg driver nå og legger til "legg til kommentar" under innleggene. Når jeg skal legge inn kommentar får jeg erroren " Parse error: parse error in C:\wamp\www\gjestebokprosjekt\visinnlegg.php on line 48" koden for dette er: if ((isset($_POST["MM_insert"])) && ($_POST["MM_insert"] == "form1")) { $insertSQL = sprintf("INSERT INTO kommentar (tittel, navn, tekst, tidsstempel, innleggid) VALUES ( %s, %s, %s, NOW(), %s") GetSQLValueString($_POST['tittel'], "text"), GetSQLValueString($_POST['navn'], "text"), GetSQLValueString($_POST['tekst'], "text"), GetSQLValueString($_GET('innleggid'), "int"); mysql_select_db($database_bloggtilkobling, $bloggtilkobling); $Result1 = mysql_query($insertSQL, $bloggtilkobling) or die(mysql_error()); } Noen som ser hva som er feil? EDIT: Line 48 er "GetSQLValueString($_POST['tittel'], "text")" sånn at dere vet det. Endret 28. februar 2010 av SniKaZ
Alex Moran Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Her var det mye rart. Flytt ) før " på slutten av linje 47 og legg til en , gjør om GetSQLValueString($_GET('innleggid'), "int"); til GetSQLValueString($_GET['innleggid'], "int"));
SniKaZ Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Skrevet 27. februar 2010 Her var det mye rart. Flytt ) før " på slutten av linje 47 og legg til en , gjør om GetSQLValueString($_GET('innleggid'), "int"); til GetSQLValueString($_GET['innleggid'], "int")); Ah, der feilen lå ja, tusen takk : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå