mrenga Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Har en htc hd2 , men har litt vanskeligheter med tlflista mi. I kontakt lista mi ligger mine tlf nummer. Men msn kontaktene mine ligger også der. Hvordan kan jeg få de fjernet fra tlf lista mi ? jeg kan ikke slette de fra telefonlista fordi da forsvinner de fra msn min også Msn lista mi ble helt tom når jeg forsøkte dette. Råd taes i mot med stor takk
Mr Pepe Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Greit at du er ny ogsånt men hvordan klarte du å unngå denne tråden her? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1163736 Der skal man spørre om htc hd2en
kewell79 Skrevet 28. februar 2010 Skrevet 28. februar 2010 Har en htc hd2 , men har litt vanskeligheter med tlflista mi. I kontakt lista mi ligger mine tlf nummer. Men msn kontaktene mine ligger også der. Hvordan kan jeg få de fjernet fra tlf lista mi ? jeg kan ikke slette de fra telefonlista fordi da forsvinner de fra msn min også Msn lista mi ble helt tom når jeg forsøkte dette. Råd taes i mot med stor takk når du kjørte i gang MSN fikk du spørsmål om du ville legge til MSN kontaktene på telefonlista, du skulle FJERNET haken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå