lasselet Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Jeg sitter fast i valget om hva jeg skal studere til høsten. Er 23 år nå og er lei av den jobben jeg har. Har 3 år med idrettsfag(studiekompetanse) og jobbet 3 år som brannmann. Er lite jobber for tiden som brannmann, så har bestemt meg for å begynne med noe annet. Det er mange veier å gå, men har ikke oversikten av hva som passer meg og hvilke muligheter som er. Har vært til profesjonell rådgiver, uten å blitt noe klokere. Har tenkt en del, men kommer ikke frem til noe konkret. Noen som har gode forslag til utdanning\skoler\kurs etc? Litt om meg: Er aktiv innen idrett, og liker å ha ting å gjøre hele tiden. Er utadvent og liker å møte nye folk, steder og kulturer. Liker å få andre folk med på ting, og inspirere andre. Kosthold og helse er også noe jeg har fokus på. Litt om hav jeg forventer til jobb\utdanning: -Det bør være en jobb hvor jeg kan være aktiv og gjøre noe fysisk -Det bør by på utfordringer og være variert -ønskelig med utdanning i utlandet - turnusjobb er å foretrekke - lønna bør være bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå