Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bærbar pc med defekt nettverkskort for 3rd gang.


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte denne bærbare pcn i 2005, men i 2006 blir HK byttet fordi trådløs korte ikke fungerte. Jeg leverte den inn, de byttet HK også fikk jeg den igjen. 7mnd etterpå skjedde det samme igjen. Leverte den inn igjen og da tok en stund før jeg fikk den igjen. Det er nå over 3,5 år siden jeg henten den, men nå er den f... meg blitt slik igjen og selv om maskina fungerer helt fint fordi så er det vel en prinsippsak at den nettverkskorte skal fungerer når jeg bruker kabel.

Det blir altså tredje gangen på ca 3,5år, hva gjør jeg nå? Har jeg rett til å kreve ny pc eller hva??

Jeg er daglig avhengig av pc i skolesammenheng, og jeg kan ikke være en mnd uten den igjen nå midt i diverse innleveringer. Hva gjør jeg, og hvilke rettigheter har jeg??

 

Som dere ser HK har blitt byttet 2 ganger før, jeg klaga seinest i 2008. Men da fikk jeg beskjed at det var HD, men det var ikke det som var problemet. Vet at pc`n er over 5 år, men gjelder reklamasjon fra sist reparasjon det blei gjennomført, altså 2006? Skal jeg bruke tid på dette eller burde jeg kanskje bare kaste helle pc`n i søppel?

 

 

Forsendelse uten varenummer

Byttet defekt hovedkort 09.03.2006

 

Forsendelse uten varenummer

Byttet hk. Trådløst kort ok. 20.10.2006

 

Forsendelse uten varenummer

Hitachi 60GB 7200RPM - IDE 15.01.2008

 

mvh: ghost

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...