Gå til innhold

Hvilken mediaspiller


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Har et skikkelig stort problem, da jeg har vært helt ute av lyd og bilde i det siste. Men etter en samtale med en kompis i dag fikk jeg beskjed om å kjøpe meg en mediaspiller. Behovet mitt er at den skal kunne spille av alt materiale uansett format. Slik jeg forsto det fantes det noe på markedet som selv pakket ut rar filer og viste filmen direkte via hdmi.

 

 

Anlegget den skal kobles til har HDMI og jeg benytter et 5.1 anlegg. Den skal og videre inn via forsterkeren inn i en 1080p plasma.

 

Jeg har behov for å ha eksterne harddisker koblet til denne.

I dag har jeg en PS3 men den dekker ikke hele mitt behov. Samt at jeg har en DVD spiller som heller ikke dekker mitt behov:(

 

Noen som kan si hvordan mediaspiller jeg trenger. Fint om den er fra Netshop, siden jeg bor siden av hentelagret deres i Oslo.

 

 

Linker til mediaspillerene hos netshop:

http://www.netshop.no/aspx/produkter.aspx?l=2&t=4990&g0=&g1=21&g2=755

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Er selv vanvittig fornøyd med PopCorn Hour A-110.:D Den spiller av alt jeg mater den, med unntak av flac i mkv-kontainer (men dette er ikke noe enormt problem for de fleste).

 

Var jeg deg ville jeg sterkt vurdert PCH A-200. 1895 på netshop er jo en knallpris!

 

Hvilket behov er det engentlig som skal dekkes her? Og på hvilket punkt er det PS3 ikke strekker til for din del?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...