Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sliter med å komme i et forhold med jenta, skjønner meg ikke på henne


Gjest Undrende..

Anbefalte innlegg

Gjest Undrende..

Har kjent ei jente i over et år nå, og vi har vært forelska i hverandre før, men enda opp som venner.

Nå i den siste tiden har vi kommet mye nærmere hverandre både psykisk og fysisk. Vi har kysset veldig mye, og til og med hatt sex et par ganger.

Og mens vi har kost og kysset i senga, har komplimentene gått frem og tilbake. Hver gang jeg har gitt henne et kompliment, så har hun nektet på det. Og hvis jeg spør hvorfor hun nekter så sier hun at hun ikke syns det, og da sier jeg at JEG syns hvertfall det, og da svarer hun med et "nei" og smiler.

Sist gang jeg var sammen med henne sa hun flere ganger at jeg var deilig, søt, god osv.

Og så prøvde jeg å bryte isen litt, med å spørre henne om hun kunne tenkt seg å være i et forhold, og da fikk jeg til svar "vet ikke". Da ble det litt stille fra min side, men jeg sa at det svaret respekterer/aksepterer jeg, og da fikk jeg til svar: "vet ikke.. ENDA"

Jeg smilte jo bare da og fortsatte å være positiv resten av kvelden, men det jeg lurer på er er egentlig dette et godt tegn? Jeg vet ikke hvorfor, men sitter med den ekle følelsen at jeg kommer til å bli skuffet :( skjønner ikke helt hvorfor hun skal holde igjen et forhold.

Jeg er forøvrig 18 og hun 16

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei, det er ingen grunn til å bekymre deg her. Det du beskriver der er helt "naturlig"

jenter er veldig usikre når det gjelder sånt.. men det i det heletatt at du ligger der i senga og mottar komplimenter er jo positivt.. og hun er jo bare 16 (litt fjortiss) vent til hun blir litt eldre og innser at hun vil faktisk ha deg eller ikke

Lenke til kommentar

Kan være millioner av grunner til at hun ikke vil definere det som et forhold enda. Men det er heldigvis ingen hast i det. Hvis dere har vært gode venner fra før, så vil hun ha vanskeligheter for å sette ord på, og definere omstillingen fra venner til kjærester.

Senk skuldrene, ta tiden til hjelp, og heller nyt det som skjer i stedet for å overanalysere så mye.

Det som skjer, det skjer. :)

Lenke til kommentar

Jeg brukte vel omtrent 4-5 måneder på å bestemme meg for å bli sammen med kjæresten min. Nå hverken kysset vi eller hadde sex i den perioden, men gjorde det meste.

Så du trenger ikke tolke det som et dårlig tegn at hun er litt treg, og om du begynner å sette ultimatum for henne, vil det antagelig bare skremme henne vekk. Så gjør om de andre her sier, du. Slapp av, og ha det gøy sammen.

Lenke til kommentar

Jeg brukte vel omtrent 4-5 måneder på å bestemme meg for å bli sammen med kjæresten min. Nå hverken kysset vi eller hadde sex i den perioden, men gjorde det meste.

Så du trenger ikke tolke det som et dårlig tegn at hun er litt treg, og om du begynner å sette ultimatum for henne, vil det antagelig bare skremme henne vekk. Så gjør om de andre her sier, du. Slapp av, og ha det gøy sammen.

 

dere verken kysset eller hadde sex i den perioden, ehm. I dont get it, dere gjorde da isåfall ingenting :p

Lenke til kommentar

dere verken kysset eller hadde sex i den perioden, ehm. I dont get it, dere gjorde da isåfall ingenting :p

 

Da skjønner du veldig lite. Det er masse aktiviteter man kan finne på for å bli bedre kjent og finne ut om man kan være kjærester eller ikke.

 

 

Trådstarter: Det er helt naturlig at jenter er usikre på seg selv. En mulig grunn til at hun sier det er fordi hun vil høre deg motsi henne, noe som også er veldig vanlig. Ikke tenk mer på det. Betyr ingen verdens ting for forholdet.

Lenke til kommentar

Chill an man. Hun er usikker, altså vil hun ikke være i et forhold med deg (NÅ) men helt sikkert ikke i fremtiden heller.

 

Damer er på jakt etter det samme som oss mennene, altså sex. Det første du bør gjøre er å faktisk stå høyere enn henne, vil hun ha sex svarer du nei. Du er best :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...