Gå til innhold

TV skrur seg på av seg selv.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har et problem med min Samsung UE40b6050, og det er at den faktisk skrur seg på helt av seg selv! Fjernkontrollen kan ligge i sofaen mens jeg sitter foran PC'en, og plutselig skrur TV'en seg på. Et annet problem jeg har med TV'en er at enkelte ganger slutter touch-knappene på TVen å virke, og jeg kun volum- og bla opp og ned-knappene virker på fjernkontrollen, så jeg må trekke ut støpselet og sette det inn igjen. En teori jeg har med at den slår seg på er at det kanskje er spikes i strømnettet som gjør det? jeg vet ikke mye om dette, men dette er det nærmeste jeg kommer en fornuftig teori, da jeg er skeptisk til spøkelser ol :p Hvordan kan man få sjekket spikes?

 

Er det noen som har opplevd noe lignende, eller har kjennskap til dette bisarre temaet?

 

Og dersom det skulle stemme at det er noe galt med TV'en, hvor lang tid vil det eventuelt ta før den blir reparert/jeg får en ny? Regner med at jeg ikke kan få ny på stedet? Kjøpt hos Lefdal forresten.

 

Tusen takk for alle svar!

- PD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nesten samme tv selv 40" fra samsung, fikk det hjem fra rep her for ca 3 uker siden..

Nesten samme problem også.. slo seg på midt på natta.. eller andre tider.. og noen ganger, så når vi skulle slå det på, så sto det bare å slo seg av og på mange ganger til den plutselig kom på.. det kunne ta alt fra 1 minutt til 2 timer..

Men til slutt så nektet det plent å slå på.. det sto bare å klikket lenge :(

Så vi leverte det inn der hvor vi kjøpte det (tv`n var da 3 år gammelt), det gikk på reklamasjon så de fikset problemet med å bytte strømstyrings enheten.. hva nå enn det er..

 

Få det på verksted du :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...