Gå til innhold

Forhåndsbestille spill, hvem leverer først?


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Hei!

 

Hver gang jeg skal bestille et spill så bestiller jeg tydeligvis fra "feil" butikk,

for enten får jeg varen lenge etter release eller så får jeg feil spill.

 

Jeg er ute etter den nettbutikken som sender av sted spill med størst mulig margin. Hver gang leser jeg om folk som får spillet sitt 2-3 dager før release.. Da lurer jeg på hvilke nettbutikker dette er? Har bestilt mye fra absoluttspill.no, men tenkte prøve noe andre.

 

Forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare hold deg unna Elkjøp. De er ræva. Da jeg bestilte Forza 3 derfra sendte jeg mail flere ganger og spurte om de sendte ut varen så jeg fikk det seinest på release, og de bekreftet hver gang at det skulle jeg få. Kopien fra Elkjøp kom 8 dager etter release så vidt jeg kan huske.

Lenke til kommentar

Bare hold deg unna Elkjøp. De er ræva. Da jeg bestilte Forza 3 derfra sendte jeg mail flere ganger og spurte om de sendte ut varen så jeg fikk det seinest på release, og de bekreftet hver gang at det skulle jeg få. Kopien fra Elkjøp kom 8 dager etter release så vidt jeg kan huske.

Jeg vil ikke ut med å forsvare Elkjøp helt, men det er ikke alltid Elkjøp er slik. Jeg fikk Tekken 6 på lanseringsdagen, det samme gjaldt for Tranformers 2 og Engler og Demoner på blurayfilm. Har forresten også fått et spill før lansering, tror det var Metroid Prime 3 til Wii. Det jeg tror må ta skylden for det her er faktisk Posten, som ikke priorieterer brevpostene fra bedrifter.

 

Jeg vet ikke om dere har merket det, men siden sommeren har varer som er blitt bestilt fra nettet nedprioritert fra Posten sin side. Nå snakker jeg om internettbestilling generelt. Er brevet ikke merket med A-Post, eller er fra utlandet, tar det ca. 5 - 30 dager. Det er nå i de siste dagene de har slit med å levere brevene sine pga snøkaoset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...