Harry_Bosch Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Jeg har alltid trodd at Mercedes utvikler og bygger sine egne dieselmotorer, men nå påstår en hollandsk kollega av meg at dette ikke stemmer lenger. Han hevder at Mercedes bruker en annen produsents motorer i sine personbiler. Jeg kan ikke huske hva han sa denne produsenten het, men jeg synes dette virker snålt med tanke på Mercedes’ lange historie som produsent av dieselbiler. Er det noen som bekrefte og dokumentere hvem som har rett? Min hollandske kollega eller jeg?
Ekko Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 jeg ville stilt spm'et i mercefreaken.com sitt forum, mye kunnskap der.
Dagsbergs Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Ganske sikker på at Mercedes lager sine egne dieselmotorer. Virker rart om de bruker andre når de alltid har vært blant de største på diesel. Men skal ikke si helt noe sikkert
kake_fredrik Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Det er halveis sant, blandt annet på sprinter,B og A klasse. De blir produsert i holland muligens vito også.
Harry_Bosch Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Skrevet 16. februar 2010 Det er halveis sant, blandt annet på sprinter,B og A klasse. De blir produsert i holland muligens vito også. Vet du hva denne motorprodusenten heter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå