Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, syns det er flott å spille med dere gutter! Og så er det alltid greit å høre vise BC2-ord fra KopKing, som virker som om han har spilt spillet i flere år =P Makan til erfaring!

Men nå fikk jeg spørsmål om kino av ei jente, så da regner jeg med at jeg farer vekk i kveld, hvis det ikke skulle bli slik at kinoen e avlyst =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var drit artig å spille bc2 igjen idag med dere gutta :new_woot:

Bare litt dumt at ps3en min klikket så da orket jeg ikke mer :mad:

Men er det noen som spiller nå så blir jeg lett med ;)

Skrevet (endret)

Ja, syns det er flott å spille med dere gutter! Og så er det alltid greit å høre vise BC2-ord fra KopKing, som virker som om han har spilt spillet i flere år =P Makan til erfaring!

*snap*

KopKing har i virklighet spilt spillet i flere år. Det var nemlig han som utviklet det, men siden han ikke ville ha creds for det solgte han hele greia til ea dice så de kunne ta æren.

Endret av stresslessen
Skrevet

Haha :!: KopKing, jeg vil ha nye maps.. NÅ!! :tease:

Noe er på gang, tror jeg. Er en grunn til at KK har vert meget mye borte fra BFBC2 i det siste. Ryktene i bakgårdene snakker om remakes av MW2 baner.

Skrevet (endret)

Kommer inn nå! Hva er det for et slags hemmelighetskremmeri DP, fortell, jeg er da tross alt veteran :p

.

Endret av DarkPassenger
Skrevet

haha, tror dere ikke jeg ble kicka da jeg fullførte et teamkill?! Fy søren for en uflaks runde, 5 eller mer roadkills og et close hagle panikk skudd :whistle: på tide sove!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...