xibriz 653 Report post Posted February 13, 2010 Man kan ikke jukse seg unna resultater Gi mer styrke til å fullføre denne overtidslørdagen slik at jeg kan slappe av i morgen Quote Share this post Link to post
martingee 0 Report post Posted February 13, 2010 Når IDE'n din ikke klarer å gi konstruktive feilmeldinger! Quote Share this post Link to post
Saft Suse 738 Report post Posted February 13, 2010 Det beste med å jobbe som programmerer: http://xkcd.com/303/ Quote Share this post Link to post
Inaktivbruker_101125 513 Report post Posted February 13, 2010 Personlig syns jeg det er ekstremt frustrerende å kommer over en bug som du ikke aner hvordan man fikser. Den har jeg brent meg på veldig mange ganger, noe som har ført til at jeg har titalls forskjellige projekter som jeg kom veldig langt med, men slutta. Er dessverre veldig lite selvmotiverende. Quote Share this post Link to post
Getingar 495 Report post Posted February 14, 2010 När man bygger applikationen och sedan slänger resursfilerna, och det senare visar sig att den eksekverbara filen är korrupt. Quote Share this post Link to post
TheMartine 650 Report post Posted February 14, 2010 At man ikke er bikiniinspektør? Quote Share this post Link to post