Gå til innhold

Beats by Dr. Dre hodetelefoner


poiuy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eeeeh... feilposta?

 

tydeligvis..

 

Hei,

 

jeg er ikke familiær med denne hodetelefonen og har i så henseende ikke så mye å bidra med, men her er en test. Det kan også være fornuftig å oppsøke mer spesialiserte fora som Head-Fi.org, og det aller beste er jo naturligvis å prøve hodetelefonene selv.

 

Lykke til! :)

 

takker, er vel ikke akkurat på riktig sted :p

Lenke til kommentar

jeg har hatt de i 8 måneder, aldri prøvd bedre headsett, storfornøyd, mye bedre lyd enn forventet, uansett musikk sjanger.

 

men jeg har 2 negative ting å si av min erfaring.

 

1. Bruker du headsettet 24/7 bokstavelig talt så kan det gå endel AAA batterier.

 

2. Reiser du veldig mye blir kablene utslitte, jeg har ødelagt den ene kabelen PGA dette, og snart den andre som også fulgte med, men jeg reiste nesten hver dag i 6 måneder.

Lenke til kommentar
jeg har hatt de i 8 måneder, aldri prøvd bedre headsett, storfornøyd, mye bedre lyd enn forventet, uansett musikk sjanger.

 

men jeg har 2 negative ting å si av min erfaring.

 

1. Bruker du headsettet 24/7 bokstavelig talt så kan det gå endel AAA batterier.

 

2. Reiser du veldig mye blir kablene utslitte, jeg har ødelagt den ene kabelen PGA dette, og snart den andre som også fulgte med, men jeg reiste nesten hver dag i 6 måneder.

 

Kan vel bare si at du sitter å snakker om Studio mens han vurderer Solo. Studio koster vel det dobbelte, men er mange som mener at Solo har like god lyd som Studio.

 

Til trådstarter: Selv fikk jeg mine Solo på fredag. Fantastisk lyd og de ser veldig godt ut, til nå har jeg bare testa de med PC, men lyden er fyldig og spiller du av en sang med mye bass på høyt volum kjenner du virkelig at det dunker i hodet.

 

Men så kommer jeg da til problemet, jeg har jo så godt som null erfaring med skikkelige hodetelefoner, eneste jeg kan sammenligne de med er mine Koss Porta Pro og det blir egentlig helt feil. Men som sagt er veldig fornøyd, men er ingen Hodetelefon ekspert så skal ikke uttale meg om de er noe bedre eller dårligere enn noen andre i denne prisklassen. Men til å ikke vere lukkede så stenger de ute VELDIG mye støy, og slipper ut lite lyd når de sitter på hodet. ;)

Lenke til kommentar
Kan vel bare si at du sitter å snakker om Studio mens han vurderer Solo. Studio koster vel det dobbelte, men er mange som mener at Solo har like god lyd som Studio.

 

åja, hehe, hoppa over ordet solo, sorry :p

uansett så tror jeg Beats er de beste på markedet for de som ikke vil bruke mer enn 30 000,- på headset : p

Lenke til kommentar
Kan vel bare si at du sitter å snakker om Studio mens han vurderer Solo. Studio koster vel det dobbelte, men er mange som mener at Solo har like god lyd som Studio.

 

åja, hehe, hoppa over ordet solo, sorry :p

uansett så tror jeg Beats er de beste på markedet for de som ikke vil bruke mer enn 30 000,- på headset : p

¨

 

Der kunne du ikke tatt mer feil :) Beats by Dre er definitivt ikke det beste du får tak i på markedet... Til den prisen kan du få tak i mye bedre saker.

 

EDIT: Kan vel komme med noe konstruktivt også. For tips om hodetelefoner så anbefaler jeg å lese gjennom "tråden for de hodetelefonile".

Endret av Mariuslk
Lenke til kommentar
Der kunne du ikke tatt mer feil :) Beats by Dre er definitivt ikke det beste du får tak i på markedet... Til den prisen kan du få tak i mye bedre saker.

 

EDIT: Kan vel komme med noe konstruktivt også. For tips om hodetelefoner så anbefaler jeg å lese gjennom "tråden for de hodetelefonile".

 

Møtte en kar på skolen som har solo og jeg fikk prøvd dem på et par låter. likte de veldig godt og tror nok jeg går for de. Elsker designet på beats by dre, + at størrelsen er perfekt. Skal allikevel ta en titt innom tråden du snakker om først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...