Fosse Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Bruker InterVideo WinDVD til å se på blue-ray filmer på laptopen (det fulgte med maskinen). Men når eg jeg skal se f.eks. Engler og Demoner, så får jeg beskjed om at programmet må oppdateres, og at jeg ikke må slå av programmet mens oppdateringen pågår. Men det står slik i evigheter, og ingenting skjer. Så jeg slår jo da av til slutt. Det funker på andre blue-ray filmer, men Engler og Demoner er sikkert av en nyere type som har andre funksjoner eller noe? Hva kan vere galt?
skatestad Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Er filmen kjøpt i norge? Det er kanskje en annen sone på platen?
Fosse Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Skrevet 11. februar 2010 Er filmen kjøpt i norge? Det er kanskje en annen sone på platen? Den er kjøpt i Norge ja, ikke noen utenlandsk versjon.
Skagen Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Høres ut som en feil i programmet. Du kan se om du får lastet ned siste versjon av programmet på hjemmesiden til produsenten. Alternativt kan du prøve å spille av filmen med noen andre programmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå