Gå til innhold

Diiskusjon med huseier


Kimz88

Anbefalte innlegg

Heii

 

Har en liten tivst med huseieren. Dette er saken.

 

Flyttet inn i en leilighet den 15. Nov. Var paa visning i sommer og da sa huseier at det skulle hvere klart den 15. okt, saa skrev under kontrakt da. Men leiligheten ble ikke klar saan delvis klar den 15. nov. saa flyttet inn for hadde ingen andre plasser aa bo. Naa nesten 4 mnd senere er det fremdeles ikke klart.

 

Kan nevne noe:

Ikke faatt opp klesskap paa soverom, ikke isolert veggene orndtlig, saa det legger seg is paa innsiden av rutene. Ikke faatt deksel til oppvaskmaskin, mangler lister paa noen vegger, listene er ikke malt der det er lister. Ikke blitt montert doerklokke, ikke faatt opp postkassene, mangler hengsler paa skapdoerer etc.

Saa fremdeles er det mye som ikke er fullfoert. Har mast og sagt i fra gjentatte ganger uten respons.

 

Derfor har jeg valgt aa ikke betale for denne mnd.

 

Vi bor i 1. etasje av et gammelt hus. Under er det en kjeller, og alle vinduene til kjelleren er borte s[ det er like kaldt i kjelleren som ute. Gulvet vaart er is kalldt og dette medfoerer at det maa brukes mye mer stroem.

 

Jeg mener at vi ikke skal betale full pris for en kleilighet som ikke er ferdigstilt. Og naa har det trossalt snart gaatt 4 hele mnd, siden vi fllyttet inn.

 

Har vi noe aa klage paa her?

 

Vil gjerne hoeres dere meninger og tips om hva vi boer gj;oere. Skal i moete med huseier i kevld. HAn er sinna fordi husleia ikke er betalt, jeg er sinna for det faen ikke e rklart..

 

 

HAper paa hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...