Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Rating 1-10 - Hva er en femer på din skala?


LilleLol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_NeiNeiNei_*

Hmmm... Det kommer mye ann på situasjonen og personligheten, ikke bare utseende. Neon blir jo penere i visse sammenhenger :D

 

Men jeg kan si Kristin Halvorsen, Unni Lindel og her synes jeg er en 5er utseendemessig.

 

 

Jeg ville ikke hatt henne som kjæreste, med mindre vi passa supert sammen på alle andre måter. Men hun er helt gjennomsnittlig.

Lenke til kommentar

Hva er en femmer? Som de fleste andre her sier, en gjennomsnittlig person du ikke legger spesielt merke til, med et nøytralt utseende. De fleste jeg ser ligger på rundt fem, det er sjelden jeg ser noen dame som jeg anser penere enn en femmer.

 

Jeg vurderer også utseende på en skala fra 1 - 10. Det tror jeg omtrent alle gjør. Liker likevel tanken på å gå utenfor skalaen i spesielle tilfeller, både nedenfor og ovenfor. Har ennå ikke møtt noen som kvalifiserer til enten minuspoeng eller over 10 poeng. Typiske Hollywood-skjønnheter, som f.eks. Jessica Alba, Angelina Jolie, Scarlett Johansson, Natalie Portman, Rhona Mitra og Megan Fox ligger mellom 7 og 9 i min bok.

Endret av RickyRon
Lenke til kommentar

Bobbylove, da blir hun nok en 4 generelt sett, kanskje 5.. Ikke lett å si alltid.. :o

 

Jeg og to kompiser lagde sykeste ratinglisten, 1 - 10, der 10 er så og si uoppnåelig.. Adriana Lima og feks manuela de paula er bare 9, 5 eller omtrent rundt der! 3, er gjennomsnitt, en som du kan finne på gaten, vi hadde et godt eksempel som vi kjente da.. Så en 5'er er hvertfall for MEG, niiice :) Haha

Lenke til kommentar
En femmer kan man til nød snakke med, ikke noe mer.

 

Jeg er ukjent med hele 1-10-systemet (jeg trodde bare det ble brukt i filmer som er gjengangere i fraternity-hus), men blir ikke da listen din en liste som sier noe om hvor stygge noen er? Er det så stor forskjell på stygge folk at de trenger en større del av lista?

Lenke til kommentar

gjorde det enkelt jeg, søkte på students på google og ringa rundt det jeg mener er firere-femmere'ish på dette bildet. mulig det sneik seg med en sekser der, men du skjønner greia.

 

det skal gruuuhuusomt mye til for å komme under 4 på min skala. da skal man rettogslett være stygg i trynet.

 

checkit.png

Lenke til kommentar
gjorde det enkelt jeg, søkte på students på google og ringa rundt det jeg mener er firere-femmere'ish på dette bildet. mulig det sneik seg med en sekser der, men du skjønner greia.

 

det skal gruuuhuusomt mye til for å komme under 4 på min skala. da skal man rettogslett være stygg i trynet.

 

checkit.png

Du skulle satt en rød ring rundt jenta i midten òg. Hun i hvit T-skjorte med rødt mønster på. Hun var også ganske så-som-så. Hun i hvitt med svarte striper ville jeg ringet ut, hun rett til høyre for henne òg (til venstre for henne med "22"-T-skjorten.) Pluss to til: Hun som er øverst omtrent i midten på bildet er ringet rundt. Jeg hadde ringet rundt de to rett sammen ved henne òg (hun i rødt og hun som står rett ovenfor dem.) *Venstre-høyre på selve bildet, ikke personenes venstre-høyre, så ikke det misforstås noe her*.

 

De fleste damene du satte en rød ring rundt, er rundt 4, de minst pene av dem er 3'ere.

 

4 betyr mindre pen i min bok, 3 betyr småstygg eller rett og slett stygg; det ligger i grenseland. Er ikke helt sikker ennå. Alt under 3 begynner å bli passe horribelt sånn jeg ser det.

 

De andre damene som ikke var ringet rundt, hadde et middelmådig utseende. Toppen femmere, ikke noe mer. Jeg så ingen seksere. Dessverre.

 

Edit. Om det var meningen at damene med ring rundt skulle være penere, så misforstod jeg deg. Jeg synes det er omvendt, bortsett fra de jeg nevnte da.

Endret av RickyRon
Lenke til kommentar
Litt vanskelig å se, men ho svart bak ho øverste i rosa med ring rundt var vel en 6-er ? I allefall en sterk 5-er.

200 % zoom med nettleser etter du har klikket på bildet gjør saken enklere å avgjøre. Det var det jeg gjorde.

 

Morten i Man Show, ja... He he. Må si meg stort sett enig i hans karakterer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...