JuC1y Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Heii, jeg er en level 12 priest.. har akkurat startet med wow, og sitter fast i en quest. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, eller jeg har gjort det som står på questen, men den blir i accepted :S http://thottbot.com/q5650 det er denne questen jeg snakker om... Og noen tips til en ny priest? syntes det er vanskelig med så mange spells og er litt vanskelig å kontrollere alt, glemmer alltid at jeg må vente litt før jeg kan kaste neste spell osv..
diversity Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Du må bare finne fyren, så healer du han. Så buffer du han med power word: fortitude. Tror ikke det skal være noe vanskeligere enn det
JuC1y Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Skrevet 9. februar 2010 jeg har gjort det men, jeg får ikke "accepta" questen.. det står fortsatt at jeg må gjøre det... og når jeg går for å levere den så er det ikke noe gult spørsmålstegn over questgivern...
Ercles Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Sikker på at du bruker riktig healing spell?
John Keats Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 (endret) Eller husker å buffe Ser du skal bruke rank2 av lesser heal, kanskje du glemte trene den og du har rank 1 som han over meg skriver. Edit: I følge wowhead ser det ut som fortitude må være på rank1. Om du har levlet høyt nok til å få rank2, så prøv å downrank litt. Om den ikke vises i spellboken kan du gå inn å huke av "Show all spell ranks" eller noe. Endret 10. februar 2010 av Detectable
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå