Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Nettlesern timer ut.

Anbefalte innlegg

Skrevet

nettlesern min timer ut, eller får ikke åpna siden.spesielt når jeg skal logge inn på myspace,og når jeg skal videre til en annen side etter det.dette gjelder firefox og google chrome.noen som vet hvordan jeg kan fikse det?er sinnsykt irriterende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja er hjemme det skjer, men også på skolen.det funker om jeg oppdaterer ørten ganger.men det er så sinnsykt irriterende.virker som internetten bare slutter å funke når jeg går på myspace.

Skrevet
ja er hjemme det skjer, men også på skolen.det funker om jeg oppdaterer ørten ganger.men det er så sinnsykt irriterende.virker som internetten bare slutter å funke når jeg går på myspace.

Hallo!

Du sier svært lite om systemet du har. Men om du har trådløst nettverk, gå så inn i mine tilkoplinger, se på internett tilkoplingen om den står passiv eller aktiv. For å aktivisere høyreklikker du på ikonet og velger aktiver.

Vennligst

BmOnline

ps: Du kan også ta en titt i hendelseslisten i Administrative verktøy og se om der er noen utropstegn som har dukket opp siden du fikk denne feilen?

Skrevet

Jeg har xp.og mer kan jeg ikke utdype, da jeg ikke har peiling haha...den har ikke alltid vært sånn, kan det være hvis jeg har noe spyware eller virus som jeg har fått fra myspace?

Skrevet
Jeg har xp.og mer kan jeg ikke utdype, da jeg ikke har peiling haha...den har ikke alltid vært sånn, kan det være hvis jeg har noe spyware eller virus som jeg har fått fra myspace?

Ja, se ikke bort ifra at du kan ha fått virus i maskinen, da er det jo lurt å prøve med et oppdatert virusprogram og se om det finner noe?

Det står forøvring mye nyttig her om saken:

https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=131

Vennligst

BmOnline

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...