Andie93 Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Hei! Skal kjøpe meg kreatinpulver, hvilke pulver er best og hvor bør man kjøpe fra? Og hvilke dosering skal man bruke, det står jo forskjellig på de fleste sidene..? Ser disse greie ut?: http://www.norkost.no/kreatin_styrke/C_44
Knife Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 (endret) Spørs hvilket kreatin pulver, man har da Krea bolic og Creatine monohydrate. (og mange andre seff) Er det reint monohydrate uten noe form for karbohydrater så hold deg til dette; De første 2-4 dager er oppstarts fasen, altså 20g om dagen. Og resten av dagene er det rundt 5-10g. Endret 9. februar 2010 av Pijus
Andie93 Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Skrevet 9. februar 2010 Kjøpte meg multipower 100% creatin monohydrate fra en helsekostbutikk i sta. Var 5g x2 i 5 dager, så var det bare 2 g om dagen etterpå. Synes det virka litt lite iforhold til hva som står på andre produkter.
Andie93 Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Skrevet 9. februar 2010 Så bør jeg gjøre? Rart det er så stor forskjell på dosering fra produkt til produkt. Kan jo ikke være så stor forskjell når begge inneholder 100 % kreatin monohydrate
Knife Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Jeg har dog OptimunHealth Ultimate Creatine. Doseringer: Første 5 dager, 20g (4 doseringer) Etter oppladningsfasen, 10g om dagen (2 doseringer)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå