Stiansama Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Hei. Jeg har 10Mbit fiber. Jeg har byggd pc til 13 000 i år. Jeg kjører trådløst med den nye N standard router. CS og andre spill har fungert fint, men nå får jeg en så sinsykt Choke. Jeg har sjekket å det er kunn meg på nettet. Jeg har scannet pc'en for virus osv. Hva kan være feilen? Tillegs spm. Jeg installerte Team fortress 2, men jeg kan ikke finne noen servere. Jeg kan joine venner osv men kan ikke finne noen selv. Hvordanfikse det? Brannmur?
BrokenTomato Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Hvilket OS har du og hvilken programvare bruker du til å administrere de trådløse nettverkene dine? (Medfulgt programvare eller den som er innebygget i Windows)
Stiansama Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Skrevet 7. februar 2010 Hvilket OS har du og hvilken programvare bruker du til å administrere de trådløse nettverkene dine? (Medfulgt programvare eller den som er innebygget i Windows) Jeg har Windows 7 Ultimate 64bit. Jeg administerer fra ruteren på ip http://192.168.2.1 Jeg går IKT Vg2 så jeg litt peiling på hva jeg gjør ^^ men jeg synes det er så rart fordi det har fungert bra lenge, men den siste uka har Choken blitt helt vill.!
Bad_Byte Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 ip adressen til rutern så merkelig ut. Normalt sett er det xxx.xxx.0.1 (192.168.0.1 / 172.16.0.1 / 10.0.0.1). Sikker på at nettetverket er satt opp korrekt?
TwiiK Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Tull, 192.168.2.1 er default for mange routere, i alle fall SMC og Belkin har det som default gateway såvidt jeg vet. Pleier ikke cs servere ofte å si hvilke settings man må sette på rate, tick osv. for å spille der lagfritt? Var i alle fall slik da jeg spilte for årevis tilbake.
Stiansama Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Skrevet 8. februar 2010 ip adressen til rutern så merkelig ut. Normalt sett er det xxx.xxx.0.1 (192.168.0.1 / 172.16.0.1 / 10.0.0.1). Sikker på at nettetverket er satt opp korrekt? Tror jeg bare dropper posten ^^ Er vanskelig for dere å si hva som er feil =( Men ja jeg har fine rates ovs. Jeg fuller Catchgamer standard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå