Gå til innhold

Nokia 5800 - skjermen virker ikke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du prøvd å resette telefonen og legge inn oppdatert software?

 

Hvis dette ikke virker og så lenge du leverer telefonen inn innen 7 dager etter kjøpsdato, og feilen ikke skyldes uheldig ytre påvirkning (din feil), så er dette en såkalt DOA sak (Dead on arrival). Da har du rett på ny telefon.

 

Forhandleren kan imidlertid kreve å først få sende telefonen inn til et verksted for å få konstatert at det ikke er din feil at telefonen er blitt sånn, men ofte kan du få en ny telefon på stedet også (forutsatt at den er kjøpt i en fysisk butikk, er den kjøpt på nett må du uansett vente en stund på ny telefon).

Lenke til kommentar
Har du prøvd å resette telefonen og legge inn oppdatert software?

 

Hvis dette ikke virker og så lenge du leverer telefonen inn innen 7 dager etter kjøpsdato, og feilen ikke skyldes uheldig ytre påvirkning (din feil), så er dette en såkalt DOA sak (Dead on arrival). Da har du rett på ny telefon.

 

Forhandleren kan imidlertid kreve å først få sende telefonen inn til et verksted for å få konstatert at det ikke er din feil at telefonen er blitt sånn, men ofte kan du få en ny telefon på stedet også (forutsatt at den er kjøpt i en fysisk butikk, er den kjøpt på nett må du uansett vente en stund på ny telefon).

Jeg får ikke resetta telefonen igjenom menyene, og skall jeg bruke pc suite må jeg ha en for mac, finnes det?

Lenke til kommentar
Har du prøvd å resette telefonen og legge inn oppdatert software?

 

Hvis dette ikke virker og så lenge du leverer telefonen inn innen 7 dager etter kjøpsdato, og feilen ikke skyldes uheldig ytre påvirkning (din feil), så er dette en såkalt DOA sak (Dead on arrival). Da har du rett på ny telefon.

 

Forhandleren kan imidlertid kreve å først få sende telefonen inn til et verksted for å få konstatert at det ikke er din feil at telefonen er blitt sånn, men ofte kan du få en ny telefon på stedet også (forutsatt at den er kjøpt i en fysisk butikk, er den kjøpt på nett må du uansett vente en stund på ny telefon).

Jeg får ikke resetta telefonen igjenom menyene, og skall jeg bruke pc suite må jeg ha en for mac, finnes det?

 

Ta med deg papp esken, all den indre embalasjen + alt som fulgte med da du kjøpte den. Også tar du med kjøpskviteringen. Åsså stikker ditt du kjøpte den ! Lever den, å si du skal ha ny som DOA. Men dette må da helst gjøres innen 7 dager, fra datoen på kjøpskviteringen

Endret av Burud
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...