e9 Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 (endret) hei, jeg ser etter en aktiv twinke guild om du vet / har en slik twinke guild på serveren din, så si ifra her hvilken server det er, faction,guild navn! hadde satt stor pris på det hvis du hadde tatt deg tid til det:) Eller kanskje du har en vanilla acount selv og kanskje vil starte opp en ny twinke guild på en server sammen? Jeg har selv 3xlvl 60 twinks,Rogue,Warrior,Priest alle sammen er helt ok MC,BWL,ONY,AQ20,ZG geared og topp enchants! Endret 5. februar 2010 av e9
Hakasu Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Det var en trås om akkuratt samme tema her for noen måneder siden, så du finner den nok om du tar deg litt tid til å søke eller lete.
cowboy bob Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 http://twinkinfo.com/forums/60-69-bracket/
e9 Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Skrevet 7. februar 2010 Det var en trås om akkuratt samme tema her for noen måneder siden, så du finner den nok om du tar deg litt tid til å søke eller lete. var sikkert jeg som lurte om det samme spørsmålet for 4 måndter siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå