Gå til innhold

Sliter med elendig batteritid på HTC HD2


Anbefalte innlegg

Hei. Etter mye krøll med HTC Hero fikk jeg meg en HTC HD2. Det er en helt fantastisk telefon, men helt fra starten reagerte jeg litt på batteritiden. I starten testet jeg ut en del video, 3D osv. så tenkte at det var grunnen til at den hold rett under en dag. Men det har blitt forverret. I dag tok jeg telefonen ut av laderen ca. klokka 07:30. Siden det har den stort sett ligget med skjermen skrudd av. Har kanskje brukt den ca. 20 minutter med WiFi, og klokka 12:30 i dag var det 50% strøm igjen på batteriet.

 

Er det noen som har noen gode råd til å forbedre batteritiden. Eventuelt noe som er skrudd på på telefonen min som sluker strøm? Batteriet kan vel ikke være så elendig at den knapt holder til klokka 4 med så lite bruk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje du har endel programmer som ligger og kjører i bakgrunnen? Men du har vel kanskje kontroll over det? :p Kjenner ikke veldig godt til Windows Mobile, men wifi-scanning til alle tider feks. tømmer også batteriet fort. Gleder meg til det blir et gjennombrudd i batteri-teknlogien som muliggjør skikkelig batteritid for telefoner!

Lenke til kommentar
Jeg har ikke helt fått innrettet meg etter alt som er på telefonen enda. Men WiFi sto visst på ja. Kan prøve å slå av WiFi og kun ha det på da jeg skal bruke det og se om batteritiden bedrer seg.

 

Wifi suger en del batteri ja. Jeg opplevde kraftig øking av batteri kapasiteten etter siste ROM oppdatering. Har du oppdatert til siste ROM?

 

Edit: Hadde 100% batteri klokken 0615 i morges. Akkurat nå står den på 92%. Har aktiv pushmail og surfet littegranne. Veldig fornøyd med kapasiteten nå.

Endret av butare
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...