Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøpe MC bekledning / utstyr, hvor bør jeg kjøpe, nettbutikk eller hos forhandler. Bor i kristiansand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på med MC lappen, den kommer jeg til å få når snøen legger seg.

I den anledning tenkte jeg å handle inn ny kjørebekledning (jakke, bukse, hansker, sko, hjelm osvosv), jeg trenger full pakke. Har mest lyst på tøy i cordura stoff eller liknende. Hører at skinn kan bli en tanke klamt, selv om det strengt tatt skal være det beste.

Utstyret skal være bra, har bare en kropp og den akter jeg å beholde.

Har sett en del på MC-senteret sin side, der ser det ut til at de har en del greie ting (pluss at de holder til i Kristiansand). Noen som har erfaringer med de?

Jeg er heller ikke redd for å bestille fra utlandet hvis det er en del å tjene på det.

Er det noen der ute som kan hjelpe meg med noen gode råd og tips?

På forhånd takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg ville ha gått til en butikk der du kunne ha prøvd klær, sko, hjelm etc, så slipper du å sende tilbake for bytte om det ikke skulle passe. Min erfaring er at nettbutikker ikke nødvendigvis er så mye billigere enn lokale mc-butikker. Man kan jo prøve utstyret i en butikk for så og sjekke om man kan få tilsvarende produkter billigere på nett. Spesielt med tanke på hjelm, så kan passformen på f.eks. en medium hjelm variere mye - så prøv før du kjøper.

Endret av norbat
Skrevet

Takker for svar.

Ser jo at det er en jungel der ute, jeg har jo ingen forutsetninger for å vurdere om det ene utstyret er bedre kontra et annet..

Er dårlig med tester av utstyr generelt også på nettet.

Skulle trodd at noe så viktig var et mer omdiskutert tema enn det jeg klarer å se det er.

Ender nok opp med en tur til de forskjellige forhandlerene i Kristiansandsområdet, så velger jeg etter beste evne utifra pris og anbefalingene deres.

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...