Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tolke kroppspråket til jenter! Help


Gjest Bahh

Anbefalte innlegg

Hei, jeg trenger hjelp til å tolke ei jente jeg er sykt forelsket i. Denne jenta går på skolen min, og jeg har vært forelsket i henne i 3-4 mnd. Jeg har problemer med å snakke med henne, for hver gang jeg nærmer meg henne så blir jeg satt ut, begynner å tenke på hvilke feil jeg kan gjøre osv. Jeg har ellers aldri problem med å snakke med ei jente, så det er frustrerende.

 

Vi har ikke god kontakt med hverandre, men jeg prøver å få kontakt. Ikke at jeg gjør store fremgangen, for jeg feiger som regel ut når jeg skal prate med henne. Men vi har en god del blikkontakt, over klasserommet osv. Ganske hete blikk hvis jeg har tolket de riktig. Vi har snakket sammen, men ikke så mange ganger. Når jeg går forbi henne på skolen, så forventer jeg at hun skal si hei til meg eller noe sånt. Men hver gang jeg går forbi henne, så ser hun ned i bakken å går forbi uten å si noe. Hun er ganske sjenert, men hun hilser på andre folk uten problem! Hvordan skal jeg tolke dette? Er det jeg som er creepy eller hva?

 

Jeg la også merke til at engang jeg var på vaskerommet ( vi bor på skolen ), at hun sto utenfor rommet 3-4 sekunder før hun gikk inn, pga at hun så at jeg var der. Jeg så det med sidesynet, så hun la ikke merke til at jeg så at hun ikke gikk inn med engang. Men hvordan skal jeg tolke det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skal tolke det veldig bra. :)

 

Ved øyekontakt, så er en tommelfinger-regel at hvis hun bryter øyekontakten med å se ned så er det positivt. Bryter hun øyekontakten ved å se til siden uten at hun har noe bestemt å se på, så er det ikke like bra.

 

MEN det er heller ingen 100% garanti på at hun er intressert. Det må du finne ut av. :)

Som ProXhimo sa: Få deg et par, og peis på! :)

 

Ta sjangsen, du har absolutt ikke noe å tape på det!

Lenke til kommentar
Du skal tolke det veldig bra. :)

 

Ved øyekontakt, så er en tommelfinger-regel at hvis hun bryter øyekontakten med å se ned så er det positivt. Bryter hun øyekontakten ved å se til siden uten at hun har noe bestemt å se på, så er det ikke like bra.

 

MEN det er heller ingen 100% garanti på at hun er intressert. Det må du finne ut av. :)

Som ProXhimo sa: Få deg et par, og peis på! :)

 

Ta sjangsen, du har absolutt ikke noe å tape på det!

 

 

Det skal tolkes bra at hun ser ned når jeg går forbi henne? Det du mente?

 

Ja skjønte at den kom, men ja jeg skal peise på!

Lenke til kommentar

Ja, det skal tolkes bra at hun ser ned.

Det er veldig mye man kan lese ut fra øyekontakt, selvfølgelig da tatt i betrakning av omstendighetene. Men tommelfinger-regelen er at hvis hun bryter øyekontakten ved å se ned, uten nødvendigvis å ha noe hun ser på, så kan det tolkes positivt.

Da også i forhold til resten av kroppsspråket hennes.

Lenke til kommentar

De som er sjenerte er kanskje nervøse for å få direkte blikk med en de liker og ser gjerne alle veier, samme hvor bare for å unngå å se fyren i øya. De ho hilser så gladelig på ser ho kanskje bare på som venner og ikke noe mer, men med deg derimot her snakker vi klingende mynt og stormende jubel. (utdrag fra Kjetil og Kjartan)

Lenke til kommentar

Gå for jenta, alle disse tegnene kan tolkes bra.

At hun ser ned i bakken når hun går forbi deg er fordi hun er redd for øyekontakt eller litt redd inni seg.

Har ofte følt det slik feil. Men med en gang du tar skikkeelig iniativ og viser at du faktisk liker henne, kan jeg vedde på det blir en slutt på.

Å bare gi henne søte og fine komplanger er nok.

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gutt16_*

Når hun tar seg på nesen, ser ned i bakken og så til siden eller smiler overdrevent mye når du ikke sier noe som er tidig er hun nervøs/anspent. Det tyder ihvertfall på at det er ett eller annet hun ikke føler seg helt trygg med deg på, så da bare tar du og berører henne på skulderen eller et annet venlig sted. Dette vil roe henne ned. Hver gang du da snakker med henne igjen, for eksempel når du sier hei til henne, tar du henne på skulderen igjen eksakt samme sted. Det som skjer da er at du gir henne den samme følelsen som forrige gang, bare at nå er hun mer trygg på deg, så det vil bli en spenningsfølelse som RASKT går over til forelskelse om du fortsetter med å få henne til å le, høre på hva hun sier, betro deg til henne, ta på henne osv.

 

Lykke til! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...