Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kviser på ryggen..


kans

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oI1BHr7y

Har du forsøkt å bytte laken på senga ofte? 1-2 ganger i uka f.eks. Det kan hjelpe, mtp at det er mye som fester seg i lakenet når man ligger på det. Jeg kjenner i alle fall noen det hjalp for.

 

Lover jo ikke at det fungerer da, men kanskje verdt å prøve (om du ikke har prøvd allerede) ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har du forsøkt å bytte laken på senga ofte? 1-2 ganger i uka f.eks. Det kan hjelpe, mtp at det er mye som fester seg i lakenet når man ligger på det. Jeg kjenner i alle fall noen det hjalp for.

 

Lover jo ikke at det fungerer da, men kanskje verdt å prøve (om du ikke har prøvd allerede) ;)

 

Gjør det ganske ofte ja :) Har også begynt og skrubbe ryggen når jeg dusjer , håper på at det funker og :)

Lenke til kommentar
Hvis du skrubber områdene med kviser, vil du vel med all sannsynlighet heller bare irritere dem...

 

Tror du det?

Jeg tenkte mer at det kanskje vaska bort dritten som ender på ryggen etter en lang dag /natt..

Har også lest at man kan reagere på noen shampoer, og det hjelper og vaske bort alt slik at det ikke ligger igjen no shampo rester og..

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*

Skrubbing, kloring og plukking er bare tull. Det irriterer bare og gjør det mest sannsynlig verre i lengden. Det gjorde det i alle fall for meg.

 

Finn en dusjsåpe som er mild, så vil det nok hjelpe litt. Men for min del var det i alle fall en 6 mnd. kur på roaccutan som måtte til. Nå er jeg kvisefri, men jeg sitter igjen med en del arr på ryggen etter flere år med den hersens plagen. Ikke at det gjør meg noe, da det ser 20 ganger bedre ut enn det gjorde for et halvt år siden. Storfornøyd med resultatet, jeg!

 

Hør med en hudlege om det plager deg skikkelig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...