Gå til innhold

HTC HD2 leo og skjerm/ramme


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har akkurat fått min HTC HD2 telefon og den fungerer svært godt, men: på venstre side mellom glass og ytre ramme kan jeg se en gull aktig metall kant/stripe (ca 4cm lang) som ikke er på den andre siden. Dette ses best når du ser telefonen på skrått fra siden. Noen andre som har dete på sin HD2? Kan det være en kontakt som ligger der? Evt glasset som er satt på litt skjevt?

Er redd det kanskje kan samle seg støv og smuss i kanten.

 

Mvh

Trond

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

 

Har akkurat fått min HTC HD2 telefon og den fungerer svært godt, men: på venstre side mellom glass og ytre ramme kan jeg se en gull aktig metall kant/stripe (ca 4cm lang) som ikke er på den andre siden. Dette ses best når du ser telefonen på skrått fra siden. Noen andre som har dete på sin HD2? Kan det være en kontakt som ligger der? Evt glasset som er satt på litt skjevt?

Er redd det kanskje kan samle seg støv og smuss i kanten.

 

Mvh

Trond

 

Jeg kan ikke se dette på min.

Lenke til kommentar
Hei,

 

Har akkurat fått min HTC HD2 telefon og den fungerer svært godt, men: på venstre side mellom glass og ytre ramme kan jeg se en gull aktig metall kant/stripe (ca 4cm lang) som ikke er på den andre siden. Dette ses best når du ser telefonen på skrått fra siden. Noen andre som har dete på sin HD2? Kan det være en kontakt som ligger der? Evt glasset som er satt på litt skjevt?

Er redd det kanskje kan samle seg støv og smuss i kanten.

 

Mvh

Trond

 

Jeg kan ikke se dette på min.

 

Ja ok, takk for svar. Det kan nesten se ut som noe av svart fargen på ramma er borte og noe av metallet kommer til syne. Men det er litt vanskelig å se, ses best når du har sollys i bakgrunn og vrir telefonen slik at du ser ned i kanten på rammen

 

Mvh

Lenke til kommentar
Ja ok, takk for svar. Det kan nesten se ut som noe av svart fargen på ramma er borte og noe av metallet kommer til syne. Men det er litt vanskelig å se, ses best når du har sollys i bakgrunn og vrir telefonen slik at du ser ned i kanten på rammen

 

Mvh

 

Litt dårlig med sol lys her for tiden da :) Men har prøvd vri telefonen i alle slags retninger med det lyset jeg har, og kan ikke se noe av det du beskriver. Det kan for meg virke som det er noe på din telefon som ikke er montert rett..

 

 

Er det noen som kan fortelle om det blir lett riper på skjermen eller baksiden på htc hd2?trenger svar fort:)

 

Nei

 

Sjekk denne

 

hvordan er det på baksiden?blir det riper der?

 

Største delen av baksiden er dekket av et lokk som er av børstet "stål" eller noe. Har ikke eneste ripe på telefonen etter 2 måneders bruk!

 

Edit: Ble en sammenslåing av 2 poster som jeg ikke skjønner. Men dere får vel med dere hva jeg skrev..

Endret av butare
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...