Gå til innhold

[Løst] Web Access - meldingsregler


bananaz

Anbefalte innlegg

Bruker Outlook Web Access (OWA) for å sjekke jobbmail via browser (IE, GC osv). En eller annen gang har jeg tydeligvis laget en håpløs meldingsregel som gjør at alle innkommende eposter havner i mappen "Slettede elementer". Dermed får jeg ikke lastet dem ned i innboks i Outlook Express. Forsøker å finne fram til rette sted i OWA for å slette meldingsregelen som skaper problemet - men finner ikke dette i de ulike menyene.

 

Menyene til venstre i min OWA ser slik ut:

OWA-1.jpg

 

Men jeg ser i diverse fora at de fleste har valg for regler/rules i samme meny-stolpe:

OWA2.gif

 

Kan noen hjelpe meg med å få fram menyvalgene jeg mangler?

Endret av bananaz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...