Blårens Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Hei skal altså opp i vekt Har regna ut at jeg må innta ca 2800-3000 Kcal og ca 125g proteiner per dag Og lurer på hvordan jeg burde sett opp kosthold med tilskudd og slikt Trener 3 dager i uka RyP-plan Specs: Alder: 20 år Høyde: 168 cm Makspuls: 207 Vekt: 62 Kg Min midlertidige plan for hva jeg må innta ligger som vedlegg Correct me if I'm wrong M_ltid_v0.1.pdf
Knife Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 List opp hva du spiser. Joda, forsåvidt så er det mengden mat som spiller inn om du går opp/ned i vekt. Men også hvilken mat.
Blårens Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Skrevet 3. februar 2010 (endret) Frokost: Knekkebrød eller havregryn. Mellommåltid: Grovbrød eller knekkebrød Lunsj: Grovbrød eller knekkebrød Middag: Mat med nøkkelhull Kylling, svin, fisk osv med tilbehør som gir masse Kcal Kvelds: Grovbrød, knekkebrød eller noe varm mat som feks omelett Av pålegg på brød/knekkebrød så unngår jeg å bruke sinnsykelig usunt pålegg som feks Nugatti og ihjelsaltet kjøtt Syns det er litt mye brødmat så sku vel egentlig hadd annen mat i lunsjen feks Endret 3. februar 2010 av MongoMan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå