Aardal Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Hei Jeg har bestilt en ny laptop fra multicom med NVIDIA GeForce GTX 285M 1GB skjermkort, det er 3 uker siden jeg bestillte og jeg har venta veldig lenge, og nå såg jeg at det har blitt mulig å velge ATI Radeon HD 5870 1GB i tillegg til GeForce kortene. Klarer ikke å finne noen anmeldelse som sammenligner disse kortene, og har ikke så forferdelig kompetanse på området så jeg lurte på om noen har innspill? Målet er å velge det beste skjermkortet uavhengig av prisen. mvh Roar
Tj-nome Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Mhm, i følge notebookcheck er Mobility Radeon HD 5870 litt bedre en GeForce GTX 285M men desverre mangler det resultat på benchmark listen. Trulig er dei svært like i ytelse, men desverre finner eg ikkje benchmark test får og sjå vilken er "kongen" av single gpu.
Aardal Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Skrevet 1. februar 2010 Mhm, i følge notebookcheck er Mobility Radeon HD 5870 litt bedre en GeForce GTX 285M men desverre mangler det resultat på benchmark listen. Trulig er dei svært like i ytelse, men desverre finner eg ikkje benchmark test får og sjå vilken er "kongen" av single gpu. tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå