letsFIFA10 Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 (endret) Hei! Har planer om å kjøpe meg denne mobilen, og så døtte på et Ludo terningkast 6 abonnement. (har nettopp funnet ut om sheriff og terningkast 6, og ser jo hvilken gullgruve det er å bytte abonnement). Er den å anbefale? Du kan koble deg opp gratis på trådløst nettverk? Grei å skrive sms på? Stor forskjell på android og windows? Endret 31. januar 2010 av letsFIFA10
opo Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Hei, jeg har bare hatt diamond 1 men har sett diamond 2 i bruk. Har selv nå android og er kjempe fornøyd med det. Du burde heller gå for en Hero eller Magic. Magic har akkurat kommet med HTC Sense nå. Det ville i alle fall jeg gjort. Windows blir fort tregt på mobil og lite så du må bruke pekepennen for å feks skrive melding. Det går bra uten penn på Android baserte telefoner.
program Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Jeg måtte i alle fall ikke bruke penn for å skrive melding på Diamond 2 da jeg prøvde den. Da tror jeg du må ha sjumilsfingre. Om du vil ha Android eller WM kommer litt an på hva du foretrekker. Android er nok litt mer for "alle". WM er "best" på e-post osv. med proff-funksjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå