MFT Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Hei! Jeg går på VG1 Elektro i Hordaland fylke. Jeg ønsker å søke til Flyfag, men det er ikke noe Flyfag linje i Hordaland. Jeg vet at det er mye vanskeligere å komme inn i et annet fylke - vil det si at det er "umulig" eller veldig vanskelig for meg å komme inn på flyfag linjen, er ikke det litt urettferdig? Jeg vurderer også Auta og Data, men vil ta Flyfag som nr1. Er det mulig å søke til to forskjellige fylker? Auta og Data i Hordaland og Flyfag i Rogaland? Er det mulig, fant ikke noe på Vigo. Har ikke sjekket noe mye. PS. Trenger man et høyt snitt for å komme inn på flyfag? Har ca 4,3 snitt.
Anina Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Du bør snakke med skolen din for om det ikke finnes flyfag i Hordaland så kan det være at de holder av noen plasser for de fra Hordaland i Rogaland. Er det plasser som blir holdt av står du på lik linje som de andre søkerne fra Rogaland. Men om ikke det finnes noen lagt av plasser så vil du komme i slutten av køen fordi du kommer fra et annet fylke, da teller karakterer veldig mye!Så jeg syns du bør snakke med skolen din om det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå