Gå til innhold

Noen som kan skaffe meg 10th prestige acc?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er redd for at det er umulig, i og med at MW er direkte tilknyttet PSN ID.

Forresten: Hva er vitsen med det? Da har du jo fjernet mye av spillegleden.

• 1 måned senere...
Skrevet

Ferchie, du tar feil. Det er fullt mulig, og jeg kan det nå. Jeg kan skaffe 1-10 prestige. Du har kansje litt rett i at det tar mye av spillegleden, men du får jo ikke nye emblems og titles. Selv har jeg 10th prestige, og en i 2 prestige lvl 62, men spiller lite nå.

Skrevet

Jeg er n00b på codMw2, men har skjønt at man ved lvl70 kan veksle sine lvls mot 1 prestige point, å så begynne på lvl1 igjen? Hva er poenget med dette? Hva får man?

Skrevet

Ferchie, du tar feil. Det er fullt mulig, og jeg kan det nå. Jeg kan skaffe 1-10 prestige. Du har kansje litt rett i at det tar mye av spillegleden, men du får jo ikke nye emblems og titles. Selv har jeg 10th prestige, og en i 2 prestige lvl 62, men spiller lite nå.

Hvorfor spør du om noen kan skaffe deg en tiende prestisje-bruker om du allerede har en?

Jeg hadde aldri gitt en hvem som helst min PSN ID og passord bare fordi jeg hadde blitt lei av mw2.

Skrevet

Da jeg lagte denne tråden, hadde jeg ingen 10th prestige account, men dere har rett. Det ødelegger litt av spilleopplevelsen, men det som irriterer meg, er at folk sier det ødelegger spilleopplevelsen til andre? WTF?

• 2 uker senere...
Skrevet

Da jeg lagte denne tråden, hadde jeg ingen 10th prestige account, men dere har rett. Det ødelegger litt av spilleopplevelsen, men det som irriterer meg, er at folk sier det ødelegger spilleopplevelsen til andre? WTF?

hei jeg er i 10. prestige de var enkelt å få det til. :thumbup:

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...