silverlit Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 (endret) Noen som vet om en måte å installere osx leopard på en mac g4 som tydeligvis ikke liker dvder? jeg har prøvd .iso er men den trenger dvd under oppstart, kan jeg koble den til pcen min å installere derfra eller må jeg kjøpe en ekstern dvd leser/brenner? foresten har jeg klart å brenne dvd -r cder men ikke +r noen som vet noe om det? Endret 28. januar 2010 av silverlit
-Perry- Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 (endret) Mac G4? Etter og ha googlet det så er jeg nesten sikker på at det er en Power Mac G4. EDIT: Linken kom litt feil ut, så jeg redigerte. Endret 28. januar 2010 av -Perry-
boffeeen Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Ettersom G4 kunne vært en hvilkensomhelst fjerdegenerasjons Apple-data, så lurte jeg. Han skulle sagt at det var snakk om en Power Mac, dersom dette er tilfellet.
boffeeen Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Dersom andre DVD-er funker på den, burde også Leopard-DVD-en funke. Eksakt hva skjer når du putter i disken?
Euklid Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Sjekk denne: http://gwhiz.wordpress.com/2006/09/21/inst...opard-from-dmg/ Brukte bare et halvt minutt på å se gjennom, men ser ut som en fornuftig plan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå