Gå til innhold

Android: Glømt mønster og Gmail konto ? Funker mot HTC med Android


ZionX

Anbefalte innlegg

Har noen prøvd å løse Sikkerhets mønsteret på din mobil med Android og så trykt "Glømt mønster?" ? Og du husker ikke Gmail konto navne og passord? Da kan det hjelpe med "Hard reset" Dette etter ka jeg vet hjelper bare for de som har HTC telefon med Android, funket for meg med min HTC Hero

Info hentet fra hjelpesidene til Google Mobile, og transelert fra Engelsk til Norsk av meg

1. Slå av telefonen. Enten ved å ta ut batteriet eller slå av telefonen ved å holde inne "Avslutt samtale" knappen i ett par sekunder.

 

2. Mens telefonen er slått av, så holder du inne "Hjemm knappen" (Ett hus som bilde)og "tilbake" knappen (Pilen nede i høyre hjørne)

 

3. Imens at du holder nede knappene sånn som i steg to, så trykker du en gang på "Avslutt samtale" knappen for å starte opp telefonen.

 

4. Nå skal du slippe knappen som du har holdt nede i steg 2 og 3, en hvit skjerm med teknisk info burde komme opp, med ett rødt vindue som gir deg 2 muligheter om ka du kan gjøre. Trykker du da "Meny" knappen så godtar du at den sletter all bruker data som er på mobilen generelt (Husk du mister ikke noe av det du har på minnebrikken). Men trykker du tilbake knappen så starter bare telefonen opp som vanlig og du har ennå ikke løst problemet.

 

5. Trykk "Meny" knappen og mobilen vill nå starte opp sånn som den gjorde da du startet den opp for første gang

 

--NB--

Du vill bli tatt igennom de stegene telefonen gjorde da du startet den opp før første gang. Men nå vill problemene du hadde være løst. Husk at du mister all info som var lagret på telefonen men ikke det som var på minnebrikken sånn som adresseboken og bakgrunner etc vill bli slettet etter som at det er på det innebygde minnet.

--NB--

 

Jeg håper dette hjalp før de som lurte på dette.

Hadde kanskje vært en ide og gjort dette inlegge om til sticky?

 

Mvh

ZionX

Endret av ZionX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...