G3 Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Jeg har brukt Outlook Express i mange år, og dette har fungert topp. Kjører XP. Mailboksen blir sjekket så ofte som jeg ønsker. Idag fikk jeg en splitter ny maskin, med 7 Proffesional installert. Gjør meg klar til å konfigurere, men, eh, ingen Outlook Express innstallert ?! Finnes det noe sted jeg kan laste dette ned, eller må ALT av mail være web-basert ?
MrEspen Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Windows Live Mail er hva du ser etter, husker ikke om det ligger ved som default i W7, hvis ikke finner du det her. Fungerer veldig bra, jeg bruker det per nå mot flere forskjellige hotmail og gmail-kontoer, og på flere forskjellige pcer.
G3 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Skrevet 28. januar 2010 Windows Live Mail er hva du ser etter, husker ikke om det ligger ved som default i W7, hvis ikke finner du det her. Fungerer veldig bra, jeg bruker det per nå mot flere forskjellige hotmail og gmail-kontoer, og på flere forskjellige pcer. Takker og bukker :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå