Gå til innhold

Hjelp til kjøp av nytt skjermkort


Anbefalte innlegg

Halla,

Har titt og ofte hørt innom her på forumet når jeg ska til innkjøp av nye pc-deler, og nå er tiden muligens inne for bytting av skjermkort. Så jeg lurer på hvilket skjermkort jeg skal kjøpe. Kravene mine er at det skal kjøre de spillene jeg spiller mest i full-hd oppløsning, uten problemer, og at det skal være en verdt oppgradering fra det kortet jeg har fra før av (altså, at jeg ikke bruker 1200 kroner for å få veldig lite oppgradering fra det jeg har fra før).

 

Idag har jeg:

nVidia Geforce 9600 GT 512mb

Intel core 2 duo E8400

PSU: 650W

RAM: 6GB DDR2 PC-6400

 

Det er altså bare skjermkortet jeg har tenkt å bytte ut denne gangen. På forhånd, takk! :)

 

EDIT: Har forresten sett på det Radeon HD 5770 1GB, som er på tilbud hos komplett.no nå, er dette aktuelt?

Endret av kerberoz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takker for raske svar! Vurderer sterkt å kjøpe Radeon 5770! Men fant den Vapor-X modellen hos pixmania, noen som har erfaringer med bestillinger og fraktpriser hos de?

Hei.

Anbefaler deg å lese igjennom noen tilbakemeldinger fra andre brukere før du vurderer å handle fra pixmania. Har aldri brukt de selv, men som sakt over har de hovedsete i utlander. Frankrike mener jeg det er. Dersom alt fungerer som det skal vil du neppe merke noen forskjell, men om du derimot blir nødt til å reklamere på et produkt kan det bli trøbbel. Har bla. hørt om folk som har fått ny toll på ting (kamera) de har fått tilbake etter reperasjon. Da kan det billigste fort bli dyrest..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...