furiousanimal Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Hei, jeg har i det siste opplevd at om jeg bare går vekk ifra maskinen eller ikke skriver på den i få sekunder så går den rett i hvilemodus. Å skjønner det ikke for har vært inne på kontrollpanelet, å der står det at den ikke skal gå i hvilemodus før det har gått 15 minutter eller noe slikt. Hva kan jeg gjøre for å få fikset det, har jeg gjort noe feil kanskje?
idukjent Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 høyre klikk å velg egenskaper. gå til egenskaper forskjern å klikk på strøm. det skulle være mulig å velge alt derfra.
Ihasabucket Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 husk at det er forskjellige innstillinger for når lader er tilkoblet og når den kjører på batteri
furiousanimal Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Skrevet 24. januar 2010 ååh off, haha jeg var bare ikke smart nok til å skjønne at skjermen var ikke gått i hvilemodus men bare skjermspareren som var komt opp. Å jeg trodde det var samme instilling for begge deler, men fant visst ut at det var et annet sted jeg måtte skifte den. Å den sto visst satt på 1 minutt. så nå fikk jeg fikset det ja. min egen feil der, hehe. Må bare beklage. Takk for hjelp uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå