Come Closer Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Fikk GTA IV til PC for noen dager siden, installerte det og satt igang. Fikk opp at anbefalte innstillinger var på fult. Spillet sier det krever 5.0 på Windows skalaen (har Win7 64-bit) og jeg har 7.0 på skalaen. Men når jeg trykker taster in-game, altså om jeg svinger så kommer det et lite sekund lag, og det er sånn med alle tastetrykk, at det kommer et lite hakk liksom. Noen som kjenner til det? Har ikke prøvd kompabilitetsmodus enda men..
oyvindhauge Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Jeg hadde lignende problemer med Modern Warfare 2 ved bruk av et gammelt trådløst tastatur. Spillet hang seg litt/hakket når jeg trykket inn taster. Ved å bruke at tastatur med ledning fungerte det helt fint.
Johan231 Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 (endret) Har samme problemet selv, håper noen har en løsning Jeg scorer fult på canyourunit.com Endret 8. februar 2010 av Johan231
Johan231 Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 (endret) Det hjalp for meg å patche, når kjører jeg det helt laggefritt! =) Endret 9. februar 2010 av Skagen Fjernet et pirat-tips.
Skagen Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Dersom det er et USB-tastatur, prøv å oppdater USB-driveren. Denne finner man på hjemmesiden til hovedkort-produsenten. Har du USB-hub (dings for å få flere USB-porter) sammen med USB-tastatur, kan du prøve å koble tastaturet direkte til en USB-port i maskinen. Ellers, om du har tilgang på et eldre PS2-tastatur kan du teste dét, eller vice versa om problemene er med et PS2-tastatur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå