Gå til innhold

Fototreff i Bergen i næraste framtid?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper på det, jeg har i alle fall godt av å komme meg ut en tur. Er rundt kl 13 passe?

Damsgårdsveien er formodentlig et dårlig alternativ om byggene er revet, noen andre ønsker?

Skrevet

I mangel av andre alternativer: jeg planlegger å dukke opp ved den blå steinen kl 1300 i morgen, kanskje det er en idé å rusle utover Nordnes nå som det er vår?

Skrevet

Hmm hmm... jeg skulle jo egentlig være med på treffet, men våknet klokken 2 i dag, etter en fin kveld i går, og kom ikke helt på at det ble noe av treffet.

Dumt at jeg ikke kom på å sette på alarmen, ellers hadde jeg vært med. Dere får jo et fortreffelig vær for treffet da.

Skrevet

Mye det samme her.. Ble en litt sein morgen etter en litt fuktig kveld :) Men er jo greit vær hele uken ser det ut til da..

• 4 uker senere...
Skrevet

Bumper denne.

Det er mange fine plasser i vest (om Bergen) for de som liker sol og sjø m.m. Noe som vil hive seg på?

Skrevet (endret)

Bumper denne.

Det er mange fine plasser i vest (om Bergen) for de som liker sol og sjø m.m. Noe som vil hive seg på?

Hva/hvor tenker du på, og enda viktigere, når?

Endret av Xtra
Skrevet

Bumper denne.

Hva/hvor tenker du på, og enda viktigere, når?

Når er veldig avhengi av været, sånn sett er jeg litt kresen der ;)

Den øyen vest om Bergen, et godt stykke vest. Å bile er et must da det er dårlig med kollektiv.

• 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...