Gå til innhold

Beste laptop til 9 000 kr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gå til anskaffelse av ny laptop, og hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe en for rundt 6-8 000. Men nå som de nye Intel prosessorene har kommet, og med tanke på at jeg kommer til å ha denne laptopen i et par år har jeg sett på HP dv6-2090 (8 990,-).

Finnes det noen bedre bærbare til ca. samme pris (eller lavere)? Ellers noen meninger om denne HPen? Eller bør jeg vente litt til?

Er takknemlig for alle svar :thumbup: !

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skal gå til anskaffelse av ny laptop, og hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe en for rundt 6-8 000. Men nå som de nye Intel prosessorene har kommet, og med tanke på at jeg kommer til å ha denne laptopen i et par år har jeg sett på HP dv6-2090 (8 990,-).

Finnes det noen bedre bærbare til ca. samme pris (eller lavere)? Ellers noen meninger om denne HPen? Eller bør jeg vente litt til?

Er takknemlig for alle svar :thumbup: !

Det her er en god laptop: http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/hp-p...5-6-vs078ea-uuw

Skrevet

Prisen ble fort litt høyere når jeg oppgraderte prosessoren og satte på en større harddisk. Og jeg vet heller ikke noe om hvordan Multicoms pcer er generelt. Men takk for forslaget uansett ;)

Jeg har fått med meg at grafikkortet på dv6-2090 ikke akkurat er det beste, men pcen kommer ikke til å bli brukt mye til spilling. Men grafikkortet er vel likevel godt nok til spill som f.eks. FIFA og TrackMania?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...