Gå til innhold

får ikke internett på xbox-360


Porty

Anbefalte innlegg

Hei.

 

sliten med å få internett på 360'n min.. Fikk en ny router i posten av nexgentel, og byttet router, men nå får jeg ikke internett på xboxen lengre.. Hadde trådløst på den andre routeren, og prøvde det nå også, men funket ikke..har prøvd med kabel også, men gikk ikke det heller.. noen som har noen forslag på hva som kan være galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvordan setter jeg manuell ip da? er ikke akkurat super duper flink på slikt :)

 

Husker ikke 100% når jeg sitter på jobben. Men det er under system-innstillinger/ nettverks-innstillinger. Der for du valg om automatiskt oppsett eller manuelt. Under manuelt skal du få valg om å plotte inn IP-adresse med mer. Spm er vel mer om hvilke IP-adresser NGT benytter på nye routeren ^^

Lenke til kommentar
hvordan setter jeg manuell ip da? er ikke akkurat super duper flink på slikt :)

 

Husker ikke 100% når jeg sitter på jobben. Men det er under system-innstillinger/ nettverks-innstillinger. Der for du valg om automatiskt oppsett eller manuelt. Under manuelt skal du få valg om å plotte inn IP-adresse med mer. Spm er vel mer om hvilke IP-adresser NGT benytter på nye routeren ^^

 

Riktig, å finne dns1 og 2 er ikke noe problem, du googler bare dns og nextgentel. Men gateway og IP avhenger av routeren. Subnetmask (nettverksmaske) er 255.255.255.0. Men kan trådstarter taste inn www.microsoft.no, er han berget :) Står der inne hvordan man skal legge inn manuell IP. Alt. kan du sjekke ut youtube. Sikkert en luring som har filmet seg selv gjøre dette :p

Lenke til kommentar
tusen takk for hjelpen! fikk det til :D hadde visst nesten gjort det riktig en gang før, men ip'n var visst ikke helt rett da.. mn nå funker det som bare juling! COD MW2 here i come!

 

Må passe på å ikke utgi Gamertag'n din da... Slik at jeg slipper å herje med deg i MW2!

 

gamertag: PartyPlayah

lykke til med det du ;) jeg er pro!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...