Gå til innhold

Hjelp til å velge laptop i prisklasse 4-6k. Hva er best?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har tenkt til å kjøpe en ny laptop som stort sett skal brukes til skolegreier og surfing. Sannsynligvis ingen tunge oppgaver.

Prøver å finne det beste alternativet innen prisklassen min, men det er vansklig med alle de forskjellige oppsettene. Og blir bare vanskligere og vanskligere for hver laptop jeg sjekker.

 

Lurer på igrunn, hvilke prossesor er best med tanke på støy,varmeutvikling og performance?

 

Og når det kommer til skjermkort, er f.eks ATI radeon hd 4650 eller 3300 såpass bedre enn integrerte skjermkort type GMA 4500 at det er verdt prisforskjellene? De oppgavene jeg skal bruke den til krever lite, men i tilfelle jeg innstallerer ett spill eller ett anna mer krevende program.

Ønska skjermstørrelse: 13,3-15,6

Må ha hdmi

 

Lite krav ellers, reiser lite så batteritid er ikke så viktig. Vekt er heller ikke så viktig. Har ekstern disk, så harddisken trenger ikke å være så stor.

 

Hvis det er noen som vet om ett godt kjøp, så er det bare å tipse! Takk for svar og tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ASUS UL30A virker som et VELDIG bra alternativ for deg!

500GB harddisk, 4GB DDR3 minne, rundt 10timers batteritid, 13,3" skjerm osv...

 

Testet av PCWorld her: http://www.idg.no/pcworld/tester/pcogskjer...ticle153069.ece

 

Edit: Har faktisk akkurat bestilt denne selv. Står her på skrivebordet mitt nå, men i uåpnet kartong foreløpig så kan ikke si noe om egne erfaringer enda! :)

Endret av pstub
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...